Sunday, May 17, 2009

special dedication to MAK...hehe~

kat sekolah..orang panggil cikgu..
aku panggil 'mak'
tapi ade jugak yang panggil 'mak', 'mama'...
huh...sebok je..
jgn amik mak aku. hehe =P






dalam kelas..sume ckp terima kasih cikgu..
aku kate...tima kasih 'mak'
derang kate tak segan ke?
aku kate...biarla..jgn jeles...
tapi ade jugak yang pggil mak...
arghh...tension btol
jgn curik mak akuuuu.....

kalu dalam bilik guru..
tanye cikgu lain..
cikgu..nampak mak saya??

orang tanye..eh..sape njago kimia kat sek hang..
derang jwb,...' cikgo rohaa..'
aku jawab...' mak haku'





emakku, cikguku..huhu...







tanggal 18 mei- bday mak~!
mak..selamat hari jadi...semoga bahagia dan murah rezeki..
tima kasih atas segalanya mak~!
masih tak terlmbat nak ucapkan slamat ari guru & slamat ari ibu kat mak !
u're the best!!

1 comment:

Imran said...

Semoge umur beliau diberkati. amiin.