Monday, July 6, 2009

>>>>>>KEKANTOIan<<<<<<

tadi aku jwb microb..
as usual..
mase yang dia bagi mmg terlalu pendek bagi student biase sepertiku..
kerana terlalu gelabah menjwab soalan essay..
aku tersilap bagi jwapan..
transformation jadi conjugation..
mujur aku sempat tuka jwapan sebelum hantar..
alhamdulillah...tapi aku dah abes byk mase gak la..
tula..gelabah sgt + confident je jwb..soalan x bc btol2!

soalan2 lain aku xbrape nak ingt details jwpannye..
exotoxin ape lagi eh..aku ingt leucocidin je..
kalu microb aku teruk..redha2..ni pun da cukup bernasib baik...
huwaa...xpe2...usaha lagi fizaa!!!

nak peluk tonggek puas2..ha..tonggek..kite kantoi daa~ kalu ade mak...da lame peluk mak kan

3 comments:

AnAk iBu said...

fiza,
ak ingat ak nak bela ikan la fiza..
adiahkan la kat ak ikan.
ak nak 2 ekor.
dalam balang kace.
pas2 ade batu2 kat bwah dye.
mknn xpe, keret kat dapo byk.
nnti nak blik mysia ak suh huda jaga.
kalo dye xnak ak kasi lepas kat laut ah.
bole laaa..fiza..
budak dur kite loyar ah,
dowang suh ak bela ikan sepat,
beli kat suk.

DLatum said...

fiza..aku pon kantoi microb td..
anat pon samer..
waaaaaaa...

doakan aku semoga paling teruk pun dpt C semua subjek..amin...

.: Fiza Hasan Ganny :. said...

alalala...cian dia..
xpe..nnti kite beli ikan keli nak??
xyah jage sgt..
pastu kalu lapa/...
KITA MAKAN DIAA!!
hhahaha
ika...xpe..kite usaha lagi..
perjuangan belum tamat..hehe