Wednesday, July 22, 2009

penawar hati

assalamualaikum...
penawar hati yang paling mujarab ialah..
ayat allah..
surat cinta dari allah..
ayat al-quran..
lepas baca hati jadi tenang..
jumpe beberapa ayat...ayat yang membuatkan air mata laju mengalir

'hai manusia, sesungguhnya JANJI ALLAH adalah benar, maka jganlah sekali2 kehidupan dunia memperdayakan kamu dan sekali-kali janganlah syaitan yang pandai menipu, memperdayakan kamu tentang ALLAH ' ( al-faathir, 5)

' sesungguhnya allah maha mengetahui apa yang TERSEMBUNYI di langit dan bumi .sesungguhnya dia maha mengetahui segala isi hati' ( al- faathir, 38)

Ya allah..aku serahkan segalanya pada MU..
hina nya diri aku, masih meminta walupun telah byak nikmat kau beri..
Allah, kau maha mengetahui isi hati...maha mengetahui apa aku rase, kau yang mengawal hati manusia..
Allah...bgla kekuatan pada aku..hambamu yang lemah ni...
hati aku sedih dan perit..hanya surat cinta dariMU allah, mampu mengubat hatiku...

No comments: